Muhubusilim

Precis kommit hem från jobbet nu...
Idag så har jag lyssnat klart på luftslottet som sprängdes, vilket betyder att jag har lyssnat klart på hela millenium trilogin.. Det tog bara ett halvår:P de va rikigt bra så fråga mig inte varrför det tog så lång tid, men det kommer i vågor precis som med läsning då man läsa eller lyssna konstant eller ett tag då man inte vill göra nått utav det.. I mitt fall så är den vågen då jag inte gör nånting större:P

När jag satt i bilen på väg hem så fick jag ett sms från oscar från min gamla klass(: det stod bara ett ord som va Muhubusilim, det är ett ord som han har kommit på alldeles själv. Men det är ett väldigt bra ord för att det kan betyda precis vad som helst! i detta fallet att han bävade inför en tenta han skulle ha på fredag (om jag förstod det rätt;P)
Han är sjukt rolig men lite störd:P haha

ha en bra eftermiddag/kväll
pusshejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0