mätt och belåten

Nu har jag precis kommit hem, det blev en del körande fram och tillbaka efter jobbet då jag först va tvungen att köra hem och hämta min plånbok sen ner och hämtade pappa på hans jobb.. Sen till ICA för att jag skulle köpa biljetter till modevisningen på söndag,  men de sålde tydligen inte där. Så då fick gå till Peraxel men de hade inga biljetter kvar"/ tyvärr! Sen vidare till OkQ8 för att pappa skulle tvätta Niklas vinterhjul..  Under tiden så tankade jag, när jag va klar med det så var jag tvungen att åka en sväng i väntan på att pappa skulle bli klar..
Och nu så sitter jag alltså här och har precis ätit så nu är jag mätt och belåten (:
Så nu ska jag bara vila lite sen så ska jag sätta mig och träna på testcykeln(:

pusshejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0