cykelmässa/cykelgala

För några timmar sen kom jag hem från Jönköping där jag har varit på cykel mässa och galan(:
och även en cykelcrosstävling hann jag med igår.. en femteplats blev det där helt okej tycker jag men Angelica du får inte slå mig i spurten sådär;P
Men hann inte kolla så mkt på mässan faktiskt stod mest och prata(:
sen på kvällen så var det dags för galan(:
Med mat och prisutedelningar, Emma Johansson fick tre pris(: det va hon värd!!
Sen efter det så skulle vi till stan egentligen men det blev inte riktigt så, hmm ja jagoch lisa va inte tillräckligt snabba helt enkelt:P så vi och några till satt vid borden vid baren på scandic och hade det trevligt(: Sen blev vi utslängda för de stängde baren och då fick vi inte sitta kvar"/ så då ringde de efter en taxi och skulle åka hem, vi hitta madde och ett gäng i receptionen stod och prata där en stund.. Sen kom dahlbergarnas taxi så sa hejdå till dem.. När de hade åkt så träffade jag Fredrik så hängde med till deras rum, där hittade jag Anna och några fler.. Så va där ett tag innan jag gick till mitt rum..
lite rörigt men om det är någon som hängde med så bra jobbat:P Men trevligt va det iaf!

Nu idag så hade jag möte med mitt nya lag(: det kommer att bli bra!

hoppas alla haft en trevlig helg! det har jag haft(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0