Blooper

Godmorgon gott folk(
Nu har jag varit vaken i ungefär 40min, och jag har redan hunnit att göra bort mig! det är ganska bra jobbat:P
Jo jag och mamma satt och diskuterade lite.. Sen så fäller jag en kommentar som jag inte riktigt borde ha fällt!
För om pappa hade lyssnat på vad pratade om så hade vetat exakt vad han kommer att få i present"/ han säger att han inte hörde och jag hoppas verkligen att han inte hörde:P Men jag kom i iaf på att jag inte bode ha sagt det direkt efter att jag sa det:P
Mitt nya motto är att tänka efter före:P

Nu ska jag ut och cykla(: ska nog rasta vinterhojen för första gången iår.. men har inte bestämt mig än:P
ha en bra dag!


Kommentarer
jen

Haha bra jobbat bruden! ;) haha!!!!

2008-11-08 @ 11:14:45
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0