uddevalla/vänersborg

i helgen har jag vart och tävlat och det var uddevalla/ vänersborg som arrangerade  en fin tävling..

dag 1
så hade jag 3 mil tempo framför mig.. jag gillar tempo men de va nervöst för jag har aldrig kört så långt på tempo!
det gick helt okej fick hyfsat flyt men det var sjukt jobbigt och det blåste en hel del. och jag visste verkligen inte hur jag skulle sitta på sadeln för att det skulle göra minst ont det var brutalt!! slutade iaf på en 4:de plats 6 sekunder från pallen

dag 2
det var 84 km linje som gällde. och vad ska man säga det var verkligen inte min dag! körde med herrjuniorerna gick hyfsat fort redan från början. sedan i slutet av andra varvet så sa mina ben stopp! va typ väggad blev avhängd fick köra ett varv själv. jag var död. ibland önskar man att man har nått att skylla på men det har jag verkligen inte, jag orkade bara inte tyvärr. idag var en kass dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0