krigarens själ

det blev till att kolla på film idag på samhällen precis som igår eftersom vi inte hann klart med filmen då..
den var bra men väldigt hemsk och brutal! när filmen var slut så fick vi en liten rast på 6min varför just 6 min varför inte 5 och om han nu ska ge oss en rast på mer 5 min kan han lika gärna ge oss en på 10min!! men iaf när vi gick ut genom dörrarna så hade alla tjejer tårar rinnande för kinderna! den var så hemsk! men en bra film dock inte en sån film som man vill se ensam! det känns nog säkrare med en person brevid, så man är flera om en av huvudpersonerna skulle hoppa ur tvrutan under ett av tillfällena som han var på rätt dåligt humör. då skulle inte jag vilja träffa honom det är ett som är säkert! men jag kan verkligen rekommendera den!


image13



Kommentarer
jen

Only so you know, ever and ever!!

Xoxo

2008-05-21 @ 20:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0