16 maj

ännu en dag avklarad i skolan!
hade min idrottslektion idag, ihop med Jenny och Sara för annars hade inte de kunnat haft så vi fick göra ihop(:
vi hade en sorts hinderbana med styrkestationer och avslutade med idioten som vi gjorde till en stafett.
vi fick iaf MVG på ledarskapet:D så de gjorde vi bra tjejer!


sen hade vi debatt i svenskan jag var med i gruppen som var emot bojkott av os.. vilket jag är i verkligheten!
jag tycker att det är svårt att debattera på det sättet men vi gjorde vårt bästa iaf:P


ha en bra fredagseftermiddag/kväll

pussmedkram


Kommentarer
jen

När hann du skriva detta inlägg..? ;) haha... Nej men riktigt grym du var på idrotten, tack för en toppenlektion!! Bäst vi är..!! MVG ÄGER!!
Debatten var också bra..
Nej nu ska jag kila iväg :)Vi hörs och ha det bäst..
Förresten är du i Skara eller hemma i helgen?
xoxo min underbara vän

2008-05-16 @ 14:15:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0