studenten/balen

I fredags tog jag STUDENTEN!! wohoo! det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv(: shit va roligt det va!
jag ramlade inte på utspringet, men shit vilken puls jag fick när de sa att det bara 15 sek kvar för oss tills vi skulle springa ut! men vilken känsla det va helt sjukt! sen skulle jag leta upp min familj och vänner! det var inte det lättaste det tog ett tag, och de va så mkt folk att man knappt kom förbi!
när mv kom för att hissa mig så gömde jag mig! måste ju spara på mv:s krafter(;
de tappade mig inte på ridningen(: och jag rasade inte igenom på simningen shit de va läskigt men riktigt kul:D
kortegen va bland det roligaste jag har gjort!
sen hemfärd till u.hamn där det va mer släkt och vänner, det va jättetrevligt!(: tack för alla fina presenter:D
skippade utgång, för då hade jag inte orkat med balen!

igår var det balen och det var en av de roligaste/sorgligaste dagen i mitt liv!
jag gjorde i iaf balfrisyren vid halvtolv(: jättefint så jag vågade inte röra på huvudet! sen va de lunch, efter det kom Johanna hem och sminkade mig, tack så jättemkt! de hade inte sett ut så om jag hade sjort det själv!
sen åkte vi till skara där jag bytte om, mötte upp jenny och några till gick till alina på förfest mkt trevligt synd bara att de började regna så vi var tvugna att gå in! men de va också trevligt, sen gick vi med våra baldejter till botan där det blev en massa korttagning! jag hatar kort! sen så var det att ställa upp för att gå till stadt(: butte hade släktingar som följde efter oss hela vägen och tog kort! sen så gick vi upp till balkongen och vinkade(: sen så var det mat och mingel(: sedan så var det fest(: det va väldigt kul framtills sista timman den var väldigt jobbig, när man skulle säga hejdå till alla:´( hela klassen stod och lipade till och med killarna, jag trodde aldrig att jag skulle gråta men det var verkligen jobbigt!! jag kommer sakna er mitt älskade Sp3a<3


Kommentarer
jen

SAKNAR DIG OCH HELA UNDERBARA SP3A, oförglömliga!!!

2008-06-16 @ 22:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0