4 juni

idag var jag tvungen att gå upp tidigt igen... jobbigt! jag tycker inte om det! med tanke på att det är det mest ovärdaste lektionerna som vi ska ha.. jo nu kl8 ska vi gå till botan och leka wohoo vad roligt.. okej det kan faktiskt bli lite småkul men det känns inte värt att gå upptidigt för.. sen så har jag inte lektion föräns halv 12.. så jag ska träna emellan ganska skönt att bli klar med det så tidigt!  sen så är det typ en halv timmes psykologi som gäller inte för att vi har nått att göra där.. sen kommer ekonom delen av klassen och Pia för då ska vi få fika(: det har jag däremot inget emot att få:P haha
så ser min dag ut.. och btw det är bara 9 dagar kvar:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0