2 juni

idag har jag vait på två vääldigt ovärda lektioner. jag fattar inte ens varför man måste gå på dem för vi gör absolut ingenting!!
nu så ska jag snart åka till skövde med Jenny! trevligt trevligt. gå i affärer och vara ute i solen vad kan man mer begära av en dag?? ja förutom då att man ska slippa dessa ovärda lektioner!:P
hon har lovat mig att hon ska bjuda på glass(: mm va gott! det blev hon skyldig mig för att jag var med på en föreläsning som hon skulle gå på! haha men vi får väll se jag ska inte tvinga henne:P
ha en bra dag!



Kommentarer
Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 14:33:40
URL: http://exxa.blogg.se
jen

Jag bjöd dig på glass ;) okej du fick lägga till tre kronor, va inte värt att knäcka en hundralapp för det ;) TACK för underbart sällskap! Och förlåt att jag tråkar ut dig!!
Ha de bäst vännen min, xoxo

2008-06-02 @ 20:25:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0