1 dag kvar

nu är det bara en dag kvar, det är helt sjukt! det är verkligen över nu shit jag är verkligen glad över skolan det ska bli riktigt skönt! men samtidigt är jag lite nervös. jag är inte direkt nervös för vad jag ska göra efter skolan det kan jag oroa mig över sen(; nu är det mer såna viktiga saker som tex tänk om jag ramlar när jag springer ut, eller tänk om jag är för tung på "ridningen" så att stackars mv inte orkar mig, eller hur läskigt ser inte simningen ut eller!! och det har man fått höra att det är viktigt att man håller huvudet och armarna högt så att man inte rasar igenom! men alltså det är nog simningen jag är mest nervös för, bara slänga sig sådär:P men jag kommer nog överleva bara jag vågar slänga mig:P

idag har vi klätt kortege vagnen:D det kommer vara lätt den snyggaste! trots lite omogna saker som de skulle ha på.. men men...
förövrigt så har jag fått mitt hiphopar namn som är biker hoe om inte alla skulle koppla varför det står på vagnen så är det iaf jag! för alla i klassen skulle ha ett hiphopar namn så det fick alina och gänget roa sig med att  komma på(: vissa killar kom dock på sitt egna namn!haha

imorn måste jag gå upp kl6 för vi ska ta kort kl 7.50 en tidig morgon! men jag tycker verkligen synd om de som tar kort halv 7!! 
heeej så länge ni lär ju få höra mer om min efterlängtade student!:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0