U6 cycle tour

ja nu har u6 varit(: det är en rolig tävling!
dag 1:
prolog på 3 km inte rikitgt min grej men gick ändå helt okej(:
men jag önskar att prologen hade varit som den brukar vara för den brukar bara vara på 1900 m, men nu hade de lagt till en backe på slutet. men grejen är att jag har aldrig kört så fort dem 1900 metrarna som jag gjorde i måndags(: haha men slutade iaf på 15 plats.

dag 2:
ett väldigt kort linje på endast 45 km! det gick bra tycker jag! det kändes bra i backen och jag hade bra ben!
men placeringsmässigt var det väl inte så jättebra kom 25.

dag 3:
det längsta linjet för veckan inte heller det så värst långt, det var 77km långt. det kändes bra i benen även här lite segare ben än dagen innan men det kändes ändå bra(: och backen kändes också bra!
kom 22 den gär dagen ingen bra placering som sagt men det får duga!

dag 4:
det som jag fruktade mest under hela veckan gp:t och shit vad jag var nervös! men det gick bra eller okej jag hängde med och det var jag nöjd med(: kom 26 som sagt inga bra placeringar men men.

dag 5:
ett till linje 75km inte heller det så jättelångt. det var grusväg hur kul som hellst! jag hade inte nån bra placering in på grusvägen nån av gångerna men jag kom ut som topp 5 varje gång efter grusvägen:D men shit vad sakta det gick! enda stället det gick fort va på grusvägen och backen precis innan grusvägen. och herregud vad det finns folk som inte borde ligga i en klunga för de kan verkligen inte cykla!! för alltså seriöst när man ligger mitt i klungan så kan man inte bara svänga rätt ut!! visst jag kanske inte heller är nån super stjärna på att köra klunga! men jag prejar iaf inte en massa folk! och jag syftar mest på finskorna!

dag 6:
det jag har sett framemot mest på hela veckan! tempot och hmm det gick inte riktigt så bra som jag hade väntat mig. eller det gick väll inte dåligt men kom 8:a hade velat komma lite bättre! men det kändes bra men det räckte inte..

det positiva med veckan är att jag har haft bra ben hela tiden(: och det har gått mkt bättre i backarna än vad det brukar göra(:
klättrade från 15:de plats till en 9:de plats i totalen
och vi vann lagtävlingen:D
det var väldigt skönt att bo i ett hus(: men det är liksom inte riktigt samma grej att inte bo på u6 campingen där man träffar allt folk(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0