Inatt

Inatt höll de på att bli lite galet! Jag försov mig!"/ jag förstår inte hur det gick till för jag är säker på att jag stallde klockan igårkväll.. Men tydligen inte, eller så har den ringt och jag har omedvetet stängt av klockan?? hmm det får inte hända igen iaf!!
Men som tur va så var min bror hemma inatt..
N: ska inte du upp och jobba??
C: jooo vad är klockan?????
N: 20 i 4!
C: f********n!!!

vilket betydde att det var 40 minuter sen jag skulle ha börjat!
jag fick ganska brottom, drog på mig lite kläder och sprang in i bilen åkte ner och hämta tidningarna. åkte vidare till timmele och var där vid 4, plocka upp FT som man hämtar i timmele och börjar köra ut tidningarna sisådär en timma försenad! jag säger bara att det var tur att det inte va UT i natt för då hade jag aldrig hunnit!
men jag hann(: körde på bara 1.20 typ(: så var inne i stan igen vid strax efter halv 6 det var bra tycker jag..
så min dag började ju bra NOT! men det löste sig tack vare min bror för jag hade aldrig vaknat annars!
så tack bror min(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0