gästbloggning ;)

Jaha, då börjar denna dag närma sig sitt slut (några timmar kvar men ska nog snart sätta mig i bilen och köra hemmåt) Idag har det då varit Carro och jen dag! Helt underbart, eftersom vi som sagt inte träffats på för länge (alltså tre veckor). Har väl egentligen inte gjort så mycket, Carro har visat mig staden Ulricehamn, fin fin, och vi gick in i hela tre affärer och självklart lyckades jag spendera pengar i två av dem! Haha, så typiskt mig..
Vi har även sjungit singstar och dansatdansmatta, vi äger räcker att säga!! Sen vad grannarna tycker om vår skönsång behöver vi inte tala om! Haha...
Sen dagenshöjdpunkt - när vi hoppar studsmatta såklart! Lätt att vi båda har barnasinnet kvar! De är ju hur sjukt roltigt som helst och vi har väl tagit en 300 kort med digitalkameran. Nu har vi så de räcker till många kalendrar.. Eller vad säger du Carro.. 50års presenten är klar, eller vad säger du ;) haha..

Jaha, de var då dagen i korta drag. Har varit en sådan dag som man inte vill ska ta slut. Timmarna har gått sjukt fort och jag vill verkligen inte säga hej då till min underbara vän, utan att veta när vi träffas nästa gång..
Carro, måste bara säga lite saker ( och var passar det då bättre än i din blogg??) DU är helt underbar vännen, skulle inte klara mig utan dig!! Finns inte på kartan! Du är bäst och finns alltid där och stället ALLTID upp! Spelar ingen roll vad det handlar om och det är så sant - vänner är som diamanter, dyrbara och sällsynta!! And I promise you, If you fall, I'll pick you up!! That's what friends are for!
Måste också säga tack för att du idag har hållit koll på mig och påpekat vissa saker - det betyder otroligt mycket även om mitt samvete nu gör sig påminnt! Vilket inte är en lika trevlig upplevelse.. Men tack för allt stöd och hjälp - betyder MASSOR!

Vill också säga tack för hjälpen med det där avslutet, behövde verkligen. Så tillsammans kan vi faktiskt ha fantasi ;) eller vad säger du?? Haha.. Hjälp, detta blev ett långt tack inlägg. Men är så otroligt tacksam över att ha dig som vän - fett bra!

Avslut - Baby it's you, when I look up in the sky I see you. Than I turn and close my eyes and it's you.Sitting all alone in my room and everything remindes me of you!  - den är helt perfekt - och ska nog göra som du säger - GO FOR IT!

Får se till att ha en Carro&jen dag/kväll snart igen! För jag saknar dig min älskade vän!!
Ha det underbart allihopa!
Xoxo - jen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0