en bra dag(:

ja det tror jag att det kommer bli idag, en bra dag!
för idag vankas det en Jen & Carro dag(: det var alldeles för länge sedan!! har inte träffats sen studenten som var för tre veckor sen:O det går ju bara inte!! gå från att träffas varje dag i skolan till att inte träffas alls på 3 vekor det får bli skärpning på det!
hmm planerna för dagen är inte riktigt spikade vi snacka om att åka till liseberg:D det tycker jag låter väldigt lockande!! annars så ska jag visa henne "staden" ulricehamn haha ja hon måste ju se vad jag bor i för stad.. men jag tycker att liseberg låter mest lockande! nån som vill hänga med??;P

(kolla in jocke och alma i bakgrunden, de lyckades att komma med på typ vartenda kort som togs här efter utspringet;P)


Kommentarer
jen

så kort jag är ;) haha!

see yaa...

xoxo

2008-07-05 @ 18:07:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0