5 juli

idag har jag haft en ganska soft dag(:
efter att jag vaknade imorses så åkte jag ner och köpte jordgubbar mums! det är typ det godaste som finns(: sen blev det frukost och sen tog jag det lugnt och fixade lite saker.. sen så gick jag och Johanna ut på altan och solade lite grann(: jag var inte alls ute i solen länge och jag smörjde in mig med solskyddsfaktor tio! ändå lyckades jag bränna mig lite på typ hals och axlar men inte så farligt så att det svider, men det kliar :O.
sen blev det mat potatis och dillkött (rester från igår) men jag menar hur gott är det inte!!? (och ja man måste mosa potatisen och röra ihop det till en äcklig röra för det är godare då:P)
sen tog jag det lugnt ett tag.. sen fick jag köra bror och johanna för de skulle parta lite granna(:
sen sticker jag ut och cyklar det var skönt att röra på sig(:
och precis när jag kommer in i u-hanm igen så börjar det spöregna verkligen spöregna!! men det gjorde inget för det var ganska skönt!
sen gick jag igenom alla bilder som jag och jen tog igår och hahahahaha va kul det är att kolla på:D shit vilken rolig dag!

imorn går bilen mot tidaholm och u6 ska köras(: det kommer bli fett roligt! det är sveriges roligaste tävling och nordens största etapplopp. jag ska bo med laget och vi har hyrt ett hus (: det kommer bli en trevlig vecka det känner jag på mig!
och min kusin ska köra sitt första u6! det ska bli kul att se(:
 
lillen har ju mest hållt sig till skogen förut:P (han med röd hjälm är det som är min kusin)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0