22 Juli

Inatt klev jag upp halv tre för att sticka ut och köra tidningarna, första gången jag var helt helt själv btw.
Det var UT inatt så det var betydligt fler tidningar att dela ut! Men det gick väll bra(:
Det var bara en sak som var lite obehagligt och det var att i ett radhus där jag måste gå ur bilen och dela ut tidningarna, så vid halv 5 var jag där och då var det en kille/gubbe eller vad jag ska kalla det hängde ut ur fönstret och kollade så jag tänkte väll att han bara skulle kolla när sin tidning kom, men han gick ju inte in när han hade fått sin tidning. Det är ju ingenting igentligen för det är bara jag som är ovanligt skrajsen utav mig.
Jag var hemma vid typ 6 och då var jag tvungen att ta en macka för jag var så himla hungrig! sen vare sängen som gällde och jag vaknade inte föräns 20 över 11 vilket hade varit senare om inte mamma hade kommit och väckt mig!

Sen så har jag inte gjort så mkt alls eller jag fick jobbet att sopa upp gräset som hade hamnat på vägen efter att pappa hade klippt gräset jätte kul VERKLIGEN!:P

idag ska jag väll inte göra så mkt måste städa har jag fått order om"/ men men jag överlever nog det. (för alltså det är inte så stökigt när Jenny kommer men det blir alltid det under tiden som hon är här. haha eller vad säger du Jen?:P)
sen så ska jag träna också(:


Kommentarer
jen

Haha, ja det är ju jag som stökar ner! Haha... FÖRLÅT! ;) jag måste också städa - men kan ju tyvärr inte skylla på dig denna gång.. Nej nu ska jag ut och hjälpa syrran som ska rida intervaller med hästen :) roligt roligt för de är jag som bestämmer ;) xoxo

2008-07-22 @ 17:06:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0