17 juli

nu blev jag jättetrött!! bara sådär fort gick det också sitter bara och gäspar!
men så kan det ju vara ibland..
inatt så åkte jag brevid när han delade ut tidningar och natten som kommer nu så ska jag köra bilen:o
och så fick jag veta att jag ska börja redan på söndag och inte på måndag som jag trodde. men men på söndag så är det dubbel lön(: (sådär nu låter jag girig igen:P) och så ska jag jobba i två veckor.
nu sitter jag och jenny och planerar inför helgen(: liseberg imorn:D sen på kvällen så är det grillning med grannarna(: trevligt trevligt men sen vad som gäller resten av helgen vet jag inte än.. det får vi se...


Kommentarer
jen

men de kommer bli typ världens bäst helg (och jag ska försöka följa schemat...) xoxo

2008-07-17 @ 22:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0