TC<3

Skulle egentligen ha tränat direkt när jag kom hem efter jobbet, men så blev det inte riktigt. För jag var tvungen att ringa ett samtal, men han va upptagen så han bad om att få ringa upp och ja det gick ju bra(:
Så då tänkte jag att då kan jag ju inte träna innan han ringer för det är ju inte jättesmidigt om han ringer mitt i en intrevall:P
Men samtalet kom inte föräns strax innan kl7 sen så va de bara att sätta igång med att träna. Hederliga gamla 8:2er blev det idag, man tänker sig nästan tillbaka till skara då;P haha
Sen va de spänst som gällde och ja jag erkänner jag är nog den spänstigaste av dem spänstiga! NOT
Kallur får akta sig så att jag inte tar hennes plats som häcklöpardrottning, jag ska bara lära mig att springa fort först:P
Haha eller så kanske jag ska hålla mig till cykeln vem vet(;



(från idrottsgalan.com)



Kommentarer
jen

jag vet inte, men kanske ska hålla dig till cykeln? :) xoxo

2008-12-04 @ 21:36:06
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Johanna

Jag håller med Jen, satsa på cykel du ;P

2008-12-05 @ 17:26:48
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0