Julbord

Idag på morgonen tro det eller ej men jag gick hela 10minuter tidigare än vad jag brukar!:O Okej 10min låter kanske inte så mycket men att gå från 5 i 6 till kvart i 6 är en hel evighet, som man gärna sover!
Den enda anledningn till detta va att jag skulle på julbord med jobbet idag, så då kunde jag inte riktigt köra samma styling till jobbet som jag brukar. För de stylingen är nämligen att jag ser ut precis som när jag vaknade och så drar man på sig ett par mjukisbyxor och en tshirt så är man klar att åka, för jag byter ändå kläder när jag kommer till jobbet och jag orkar helt enkelt inte fixa håret och det finns faktiskt inte en enda tanke på smink så tidigt på morgonen!
Men idag var jag helt enkelt tvungen att ta de där extra 10minutrarna för att fixa iordning hår och ja även lite smink. Det blev inte något jätteavancerat men lite iaf, och ja de blev ju inte mjukisbyxor heller;P

Själva julbordet va trevligt! och det är ju så himla gott!! proppmätt blev jag ju så klart för är man på ett julbord så måste man ju äta av det mesta som står på bordet, (och det va ju gratis haha!)
Jag drack första julmusten för året:D nått som man inte kan dricka för mkt av men när man väl gör det så är de ju såå gott..

Nej nu ska jag bege mig ut och träna!
Pussmedkram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0