Du ska inte byta idrott igen eller??

Nu har jag precis kommit hem från träningen, längskidor blev det idag.
Vi har en slinga på typ 600 meter med en jobbig backe. Jag tycker om att åka skidor men det är ju så brutalt jobbigt!!
Jag hängde på två tjejer och jag tror att de går i 9:an, det gick hur bra som helst fram till de att dem skulle köra intervaller för då hängde jag ju inte rikigt med, eller inte alls beror hur man ser det.
Och ändå får jag en massa kommentarer som, det ser bra ut Carolin du ska inte byta idrott igen eller?? ska du tävla nått i vinter? å så tävlar du lite i vinter då du åker ju så fint.
Grejen är att jag skulle gärna tävla, men jag är ju som sagt så brutalt osnabb! och ja min stolthet säger ifrån där för jag kan inte komma sist! Tävlingsmänniska som jag är:P
visst de tar säkert bara några pass att få upp farten men jag är fortfarande skeptisk! jag är ju inte skidtränad på något sätt! och det är inte kul att tävla om man inte är bra!:P Men idrott kommer jag aldrig byta! haha



Kommentarer
jen

Alltid välkommen till Armbrytningen om du känner för det ;) där behöver du bara vara starts snabb och kanske stark ;)

2008-12-09 @ 20:37:48
URL: http://jennyeast.blogg.se/
angelica

jah! tävla lite skidor å åka tjejvasan, där kan man ju bara inte komma sist=D

2008-12-10 @ 16:36:03
URL: http://angelica.hevox.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0