Dan före dan före doppardan

Idag har det hunnits med vädit myket faktiskt(:
Är klar med alla julklapparna, äntligen! har så fruktansvärt dålig fantasi, men vi får väll hoppas att alla blir nöjda och glada(:
Jag har även slagit in alla julklapparna ( nu låter det som om jag har köpt väldig många, så är inte fallet men några iaf).
Försöker alltid att slå in dem sådär fint, eller de är tanken när jag börjar. Men det blir aldrig som jag har tänkt mig, de blir väll inte fula direkt men ändå:P

Har även hunnit träna, jag kom fram till att det är en enda lång plåga att köra tc när man är hungrig! det enda jag kunde tänka på var min macka med julskinka som väntade på mig i köket.
Sen blev det snabbt in i duschen, efter det fixade jag ju självklart i ordning min macka med julskinka:D mmmm va gott!
Sen satt jag bänkad i soffan framför 90210, vad annar:P

Nej godnatt, sovgott!
Pussmedkramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0