tisdag = slappardag

idag är det tisdag.. Och tisdag är den ultimata slappar dagen!(:
eller visst den är lite hård jag hade ju faktiskt en hel samhällslektion! Jättetråkigt jag är glad att jag höll mig vaken:P Men efter den så slutar jag faktiskt redan 10 över 9:) där med slappar dag. så nu är jag hemma och bara tar det lugnt,  väntar på det andra jobbiga den här dagen.. som är kl 1 då det är lagtempo, men det är ju iaf kul men väldigt jobbigt!! sen är det hem igen för att få tbx alla de krafter som försvann under lagtempot!(: sen kl 6 är det käk på stadt soft att slippa laga maten själv!!(: så det är gött.. sen efter det så får vi se vad som händer..(:

pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0