promenad

idag har jag vart ute på en promenad från skara till stenum, för att jag ska kunna spendera kvällen med min vän Jenny. Så nu är jag alltså ute i Stenum(:
på vägen hit så ser jag två cyklister som jag möter och när de kommer närmre så ser jag att det va Kim och Pölder. de ser väl inte från början vem det var men jag hälsade glatt och jag får ett hej tillbaka men sen när de har kört förbi så hör jag bara Vad i helvete! de va förmodligen då de insåg vem de va:P och då va de tvugna att vända..
K: vad i helvete håller du på med???
C: ute och går. nej men jag är påväg ut till en kompis hon bor här ute..
K: men varför går du??
C: har ju ingen bil så då får jag gå...
P: men vänta lite nu vad är det här då?? (säger han och klappar på sin cykel)
C: en cykel men den orkade jag inte gå och hämta..
P: men alltså vänta lite nu du orkar inte gå och hämta din cykel, men du orkar gå ut hit!?
C: japp
K: aja vi skulle bara kolla vad du höll på med men hade så bra hejdå..
C: detsamma hejdå

haha jag tror inte att pojkarna uppskattar kvällspromenader så mkt:P
men det är faktiskt väldigt skönt att gå ut och gå ett tag med musik i öronen(:

nej nu ska jag ha en trevlig kväll med Jenny(:

ha en bra kväll!

// Carro



Kommentarer
Jo

haha, så duktig du är! Var också ute coh gick med N fast det var i ösregn och väldigt kallt.. Ringde dig innan men nu fattar jag varför du inte svarade ;) Pratade student me din mor innan, tänkte ge dig lite klädtips bara ;) Men vi tar det en dag när du hinner... Haha, ja vi har vägar det har vi ;) hade bäst pusspuss

2008-04-09 @ 21:29:39
URL: http://missvinsarp.blogg.se
jen

Ja de va roligt att du kunde komma ut en sväng :)
xoxo

2008-04-10 @ 15:20:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0