livi och annat

jag har precis kommit hem från LIVI i falun, och det var ju väldigt roligt att man hade ätit lite för mkt glass på träningslägret på mallorca,vilket märktes väldigt tydligt när man stallde sig på vågen inför testet verkligen jätteroligt verkligen!!! eller nått. testet får väll duga förbättra mig från mitt bästa test men de är ungefär som förra våren..

ska hålla tal i skolan i morn också nått som jag inte ser fram emot direkt! hatar att prata inför folk! men jag ska iaf prata om min kära storebror (:

kom hem från mallorca förra veckan efter att ha varit där i nästan två veckor, vilket va hur skönt som hellst att komma iväg från kalla sverige underbart att få cykla i värmen, kämpa dock med att inte få nån rand på armarna passar inte så bra till studenten:P lyckades ganska bra lite skiftningar bara men ingen tydlig rand iaf(:

hade fint 
pusskram // Carro



                               steker på mallis(;
    bild från Mallorca


Kommentarer
jen

bra början, keep up the good work... :) kram kram

2008-04-01 @ 21:27:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0